Forum www.tzpg.fora.pl Strona Główna www.tzpg.fora.pl
Tarczownicy z pod Grojca
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oficjalna lista ras i klas

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tzpg.fora.pl Strona Główna -> Mayhem / Rasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mhroczny i Zuy
Tarczownik Bez Życia Osobistego!!!


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:46, 11 Sie 2012    Temat postu: Oficjalna lista ras i klas

W tym temacie znajdą się tylko rasy już zatwierdzone. Inne propozycje ras możecie zakładać w tym dziale, w nowych tematach wg schematu zgodnego z poniższymi postami w tym temacie.

Dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mhroczny i Zuy dnia Sob 12:16, 29 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mhroczny i Zuy
Tarczownik Bez Życia Osobistego!!!


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:41, 11 Sie 2012    Temat postu:



Orkowie

Orkowie to silna, bezlitosna rasa. Nie boją się nikogo i niczego. Uwielbiają wojnę, walkę i zabijanie. Ludzi i elfy zjadają na śniadanie. Śmierdzą i nie grzeszą inteligencją, jednak ich siła przewyższa wszystkie inne rasy. Nie interesują się magią - stawiają na siłę.

Charakterystyczne cechy: zielona skóra




Zalety:
- Więcej HP
- Mocni w szybkich walkach

Wady:
- Kiepscy w dłuższej walce
- Słabo-rozwinięta magia



KLASY

Przywódca orków - wymagany
Najsilniejszy z wszystkich orków. Wszyscy się go słuchają.
HP: 5
Zalecana broń: Wszystkie dwuręczne
Zalecany ubiór: Dowolny

Wojownik
Wojownik stanowiący podstawę armii.
HP: 4
Zalecana broń: Miecz dwuręczny, miecz i tarcza
Zalecany ubiór: Ciężka zbroja

Zwiadowca
Zwinnie poruszający się, wysyłany, aby zorientować się w terenie.
HP: 4
Zalecana broń: Miecz dwuręczny, dwa miecze
Zalecany ubiór: Większość ciała odkryta, lekka zbroja

Szaman
Jedyny z orków choć trochę interesujący się magią.
HP: 3
Zalecana broń: Pociski
Zalecany ubiór: Ciężka zbroja
Umiejętności: Leczenie lekkich ran - naciera rany roślinnością, przywracając jednorazowo do 2HP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mhroczny i Zuy
Tarczownik Bez Życia Osobistego!!!


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:03, 12 Sie 2012    Temat postu:



Krasnoludy

Krasnoludy to nie tylko świetni rzemieślnicy i bimbrownicy, ale także doskonali wojownicy. Kochają walkę - zderzenia młotów z tarczami i topory spadające na hełmy. Krasnoludy słyną z waleczności i odwagi oraz niezbyt przyjemnego zapachu.

Charakterystyczna cecha: brody.



Zalety:
- Duża odporność na magię
- Dobre tarcze i uzbrojenie
- KRASNOLUDÓW NIE MOŻNA ZAMIENIĆ W GHULE!

Wady:
- Brak magii



KLASY

Przywódca krasnoludów - wymagany
Krasnoludów z najdłuższą brodą.
HP: 4
Zalecana broń: Dwuręczny topór
Zalecany ubiór: Zakuty w zbroję od stóp po sam czubek głowy

Wojownik
Ten to ma dopiero ogromną tarczą.
HP: 3
Zalecana broń: Tarcza + młot albo topór
Zalecany ubiór: Pełna zbroja

Pogromca magii
Krasnolud, co by magów zabijał.
HP: 2 (+3 na obrażenia od pocisków magicznych)
Zalecana broń: Dwa topory
Zalecany ubiór: Lekka zbroja, skóry

Kapłan
Modli się do bogów, ale gdy trzeba toporem łeb odciąć wrogowi potrafi.
HP: 2
Zalecana broń: Topór jednoręczny
Zalecany ubiór: Szata
Umiejętności: Leczenie poprzez modlitwę, wskrzeszenie [odprawia rytuał do bogów - może wskrzesić martwą postać z 1hp, a później leczyć ją za pomoc modlitw]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mhroczny i Zuy
Tarczownik Bez Życia Osobistego!!!


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:25, 12 Sie 2012    Temat postu:



Demony

Nikt nie wie, kim czy czym są naprawdę. Ich ciała przesiąknięte są magią, a dusze złem.

Charakterystyczna cecha: mroczny ubiór.

Zalety i wady:

Zalety:
- zaawansowana magia
- możliwość stworzenia ghuli

Wady:
- słabe w szybkim, bezpośrednim starciu



KLASY:

Arcydemon - wymagany
Najpotężniejszy z demonów. Chodzą plotki, że wszystkie pozostałe to tylko jego sługusy..
HP: 4
Zalecana broń: Miecz dwuręczny
Zalecany ubiór: Mrooczny.

Demoniątko
Mały demon, ale potrafi zaciekle walczyć, używając ku temu magii.
HP: 3
Zalecana broń: Pociski
Zalecany ubiór: Mroczny

Sukkub
Demon przybierający postać pięknej niewiasty... - ROLA DLA DZIEWCZYN ALBO CHCĄCYCH SIĘ ZA DZIEWCZYNY PRZEBRAĆ
HP: 3
Zalecana broń: Sztylety
Zalecany ubiór: Mroczny
Umiejętności: Oczarowanie - sukkub może rzucić urok na dowolnego przedstawiciela płci męskiej. Osoba taka na chwilę staje się oczarowana sukkubem. Przez 10 sekund nie może wykonywać żadnych akcji. Czar ten nie działa na krasnoludy, orków i aseksualistów.

Czart
Idźże do czorta!
HP: 2
Zalecana broń: Miecz jednoręczny
Zalecany ubiór: Mroczny
Umiejętności: Stworzenie ghula - czart może przemieniać martwe postaci innych ras w ghule. Może posiadać maksymalnie jednego ghula na raz. Ghul w momencie stworzenie ma 1hp. Nie otrzymuje bonusów klasowych pancerza, wytrzymałości i odporności, dopóki jest tylko ghulem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mhroczny i Zuy
Tarczownik Bez Życia Osobistego!!!


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:32, 29 Wrz 2012    Temat postu:



Elfy
Leśne istoty miłujące naturę i magię. Nie są tak silni jak orkowie czy krasnoludzi, za to są niezwykle zręczni i utalentowani magicznie.

Charakterystyczna cecha: spiczaste uszy.



Zalety:
- Świetni w walce na odległość
- Doskonale opanowana magia

Wady:
- Mało HP
- Słabi w bezpośrednim starciu



Klasy

Przywódca elfów - wymagany
Najmądrzejszy i najstarszy.
HP: 4
Zalecana broń: Miecz dwuręczny
Zalecany ubiór: Niezwykle elegancki

Wojownik
Zaprawiony w boju.
HP: 2
Zalecana broń: Miecz/Sztylet+Łuk
Zalecany ubiór: Obcisłe zielone ciuszki

Mag
Zniszczy Cię swoimi zaklęciami.
HP: 2
Zalecana broń: Pociski
Zalecany ubiór: Zwiewna szata/sukienka
Umiejętności: Ukrycie - Elf, stojąc w lesie, może powiedzieć ukrycie, a wtedy jednostki o niskiej inteligencji bądź niskim talencie magicznym [np. krasnoludy czy orkowie] nie mogą go zauważyć, chyba że elf zniknął, gdy go bili albo wyrzucił pocisk, po tym gdy użył ukrycia. Nie można rzucic ukrycia, zaatakować i znowu użyć ukrycia. Wtedy umiejętność nie zadziała.

Kapłan
Modli się i myśli, że jest fajny.
HP: 1
Zalecana broń: Pociski
Zalecany ubiór: Zwiewna szata/sukienka
Umiejętności: Leczenie - jednorazowo przywraca całe HP, Wskrzeszenie - może wskrzesić daną osobą z 1hp, a potem uleczyć ją za pomocą leczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tzpg.fora.pl Strona Główna -> Mayhem / Rasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin